trötter madde

Idag har man vart i skolan det ända vi gjorde var och kolla om vi hade några rester och det hade inte jag så jag kommer få vara  ledig i mån och nästa torsdag och fredag och det kommer att bli så skönt :D:D
Men idag fick vi reda på hur det gick på engelska nationella proven och jag fick G, och i slut betyg fick jag ochså G hade satsa på höger men i bland blir det inte som man hade tänkt sig och då är bara och gilla läget och ta nya tag för nya ämnen vi kommer få  :P
Aja när jag var klar med allt i skolan så gick jag Nichole Mathilda och Shervin till pappas jobb och hämtade min och Nicholes jackor och det är så skönt och få dom får nu blire berget, och jag hoppas på Åre ochså ;P haha
Aja men sen gick vi och fikade och då kom Bella som har blvit en stor flicka idag 18 långa år har hon left nu och grattis på dig :D
När vi hade fikat klart så gick vi ner på stan och kollade lite men jag var så trött så jag orkade inte kolla på nåt så jag hängde med resten bara ;) 
Sen vart jag så trött så jag drog hem och sov lite så nu är man på bättre humör igen.
Och för ett tag sen ringde min pappa och frågade om jag vill vara med gästrike uttagningen i innebandy men jag känner att jag inte orkar. Har faktiskt vuxe i från de där lite gran då, men innebandy kommer jag inte växa i från inte för att jag döds sariös med innebandy men det roligt som fan :D 
Så så är de  !!!!


Jag är skit sariös på detta kort  !!!!
Ni får tycka vad ni vill men jag tycker i alle fal  att jag är skit snygg på kortet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0