valbo

Kom hem för ett tag sen, har vart i valbo med mamma och handlat lite men dock så hitta jag bara ett par skor och tröja  fanns inte så mycket jag vela ha :(
Sen drog vi in på ikea och jag tycker det är så himmla tråkigt och gå runt där och kolla man blir ju så trött :P haha
Sen när vi kom in till Sandviken då ska mamma gå in på rusta ochså, och det är inte den bästa afären jag vet heller !
Aja men till slut kom man hem i alle fall , och nu är man lite små hungrig så där och funderar på att göra lite käk .
Längtar tills i mån för då är jag som får göra maten och ojojoj vad gott det ska bli ;)
Nee nu måste jag gå ut och röka sen blire film, och hoppas på att Mathilda kommer hitt eller om jag ska gå till henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0