Fredag

Nu är det fredag igen, känns som att det är helg hela tiden.
Tiden går ju så snabbt.
Snart börjar man i skolan igen.
Idag vaknade jag vid tio skönt och få sova ut efter att man har jobbat i tio timmar i går.
Satt på en film , skit bra var den handlade om en polishund :)
När jag hade kollat klart på filmen så tog jag på mig kläder och borsade tänder, sen gick jag ner till trafikskolan och bestälde alla mina kör lektioner, halkbanan och risk utbildningen :) så då var det klart då .
Så nu är det bara och börja plugga riktigt på teorin.
Hon på trafikskolan sa om jag sköter allt så kommer jag få det till vintern för det var så många som hade bestäld tider och grejer nu så det blev lite senare än vad jag hade tänkt mig men körkort kommer jag och få i alle fall.
Aja nu ska jag käka min tonfisk sallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0