solen

Yes nu kommer solen fram :)  gud vad skönt.
Har nyss duschat ska snart sminka mig och göra mig klar inför i kväll ska dricka lite vin hemma hos Linus med Shervin, Cilla och Nichole  :)  sen är det säkert fler där , så ska ju Mathilda komma lite senare ochså , sen kanske det blir så att vi drar till Gävle.
Vet inte alls vad jag ska ta på mig, om det blir högklackat och en kläning eller om det blir jeans shorts och ett par sandaler, får se hur det blir.
Hoppas det blir en lyckad kväll.
Imån ska alla i släkten hem till min moster  Marina för hon och min andra moster fyller år så då ska vi fira dom med cub, grillning och lite vin , fast jag måste ta det lungt ska jobba på söndag  det är inte roligt och jobba bakfull :P
Aja men ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0