Söndag

Jahap då var helgen slut då.
Ska försöka sammanfatta det lite kort nu.
I Fredags kom Cilla hem till mig så drack vi lite vin, vid tolv åkte vi till Gävle fast vi missa bussen så vi lifta in till Gävle :P Skit bra.
Kom hem till Mathias, då var Isak och Martin där och fler men kände dom inte.
Åkte buss hem till Sandviken med Isak och Martin men tappade bort dom eftersom jag träffade andra och prata med, när jag var i Sandviken så ringde jag Mathilda så fick hon komma möta mig...
Jag  möte Mathilda så var Skorpan och några till med så bestämde vi oss för att efter festa, så det slutade med att det var jag Mathilda och Skorpan som hamna hos Tobbe så var vi där hela natten.
På vägen hem från Tobbe, sa skorpan att vi skulle bada i fontänen så då gjorde vi det :)
Och Mathildas lilla kompis fick knäppa kort på oss ;) haha .
Så det slutade med att jag och Mathilda kom hem till henne vid åtta.
Var jätte sliten i går.
Vid fem i går åkte alla i släkten hem till min moster Marina och käkade och drack lite vin.
Jag åkte hem till Mathilda och drack lite där och eftersom jag var så sliten efter fredagen så gick jag hem tidigt och la mig i sängen och sov :)
Vakna vid halv tolv hur pigg som helst är man nu , ska duscha, käka lite och sen börjar man jobba till stägning...:/
Så där har min helg vart.
Ha det bra, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0