Färgat håret

Idag har man färgat håret nästan blont ojoj :P  vart inte riktigt som jag hade tänkt mig  men men.
När jag kom hem från Dannis hoppa jag in i duschen och hade i silvershampoo, stog i duschen 45 min så jag vart aldes skrynklig.
Nu ser det rätt bra ut ska bara färga en gång till sen kommer det nog bli bra.
Väntar på att Emelie ska komma, hon ska sova hos mig så ska vi spela super Mario :P  bara för hennes skulle då men först ska jag kolla på greys anatomy det får man INTE missa.
Imån är det skolavslutning börjar med att man går till kyrkan med Mathilda och Stina.
Får sina betyg utanför, går in i kyrkan och lyssnar.
Efter kyrkan blir det och käka food med Dannis och Jarno tror jag.
Vid fem ska jag ut och äta med pappa, farmor, faster och gammelmormor, hoppas man får en liten slant för sina betyg då :P
På kvällen blir det party hos Cillitbang.

Ne nu ska man äta lite :P  hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0