FREDAG

I går var det jätte mycket folk hos Cilla och trevligt var det.
Och jag gick in i en glasruta :P , det var  inte så skönt haha.!
Kom hem rätt så sent i natt, somna på en gång när jag la mig i sängen i natt.
Idag har jag kollat på alla fina studenter, började grinna när jag såg Emelie.
Sen gick jag, Cilla och Dannis till Jensas och käkde lite, träffade Danne och nån till kille utanför så då satt vi där och kollade när alla åkte på flaken och sjöng :P
Vart skit kallt ute så det bagav vi oss till hemmakväll så hyrde vi film och jag somna en stund.
Sitter hemma nu väntar på att man ska få lite mat, sen kommer Cilla till mig så ska vi fixa lite vin sen ska vi nog dra till Sherviosa och festa lite, blir nog Happa i kväll ochså, får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0