Måndag

Idag har man inte gjort mycket har kollat på en film med Dannis, pojken i randig pyjamas, en jätte bra film och sorlig.
Åkte till ica idag och kollade när jag skulle börja jobba, och det blir på måndag klockan tre känns inte så taggat :P
Funderar på om jag ska åka på en till festival i sommar , fick sms av Nichole idag och hon vela att man skulle hänga med på putte i parken festevalen i karlskrona :) men vi får se hur man jobbar men vart taggad på det i alle fall :)
Just nu sitter jag här med hårfärg i huvudet ska försöka bli lite mer ljusare i håret.
Ska duscha ut det om 45 min så då ska jag duscha ochså.
Sen i kväll kanske jag drar hem till happa och dricker lite vin :) as taggad på att festa ju.
Imån ska jag umgås med Caroline och Linn  det ska bli roligt har saknat dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0