sista provet

Vakna för ett litet tag sen vela bara ligga kvar i sängen och sova , men det går ju inte.
Ska vara i skolan halv elva och göra mitt sista prov i  skolan för det här året, hoppas jag klarar det men det tror jag.
När jag har gjort klart det ska jag gå och käka med Stina och Carro sen åker jag nog hem och jag mig klar för det orkar i jag inte göra på morgonen :P Sen kolla på en film med Dannis.
Vid fem ska jag ner till Stadsparken med Stina och Mathilda och kolla på balen :)
Så är det fredag idag ju vad ska man hitta på då tro ? , skulle ju dricka öl i solen med Cilla men det verkar ju inte bli nån sol idag tyvärr ;/ 
Kanske bara blir en film och lite mys ikväll då.
Ska forsätta plugga lite gran nu , hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0