Tisdag

Vakna vid elva idag, gick upp till Dannis och pratade lite med henne.
Vid tolv gick jag ner på mammas jobb, så gick vi till klackbaren för att det är en hund som har bittit sönder mina skor, och dom kunna inte fixa dom åt mig efter som det är kork klack på dom :@
Så mamma ska köpa nya skor åt mig i mån , så måste jag köpa lite sommarkläder för nästa vecka drar jag i väg på peace and love :D
Har nyss kommit hem från Dannis har kollat på en bra film och nu är jag jätte trött så ska nog lägga mig på sängen ett tag och sen hoppa in i duschen så får vi se vad jag göra i kväll.
puss hejs


Kommentarer
Postat av: emmakarlsson

Dina dom dära skorna va det halva priset nu på euorosko lr skohuset.

2009-06-22 @ 12:11:34
URL: http://emmaaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0