Tisdag

Vart i skolan idag gjort ett muntligt prov fick ett VG :D STOLT..
När vi slutade åkte jag, Stina, Linn och Caroline till donken och käkade lite foood.
Sen  vart det stadsparken, satt och snacka ett tag och tog det lungt.
Vid  fem gick Linn och Carro och vaxade bena, jag och Stina satt och vänta i bilen, hade skit tråkigt hann och fixa en platta öl och röka hundra gånger innan dom var klar :P 
När dom vart klar kom precis Sandra, Martin och Frida så då fick Sandra köra hem Stina till gävle så hänkade jag på sen åkte jag lite bil med dom.
När jag kom hem kom Mathilda hem till mig så gick vi och solade.
Nee nu ska jag duscha av mig lite.
BYE !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0