söndag

Hejsan.
Kom hem igår jag och Cilla orka inte vara kvar på peace and love så jag fick ringa mamma och be henne hämta oss :)
Somna på en gång när jag kom hem i går var helt slut.
När jag vaknade gick jag upp till Dannis och pratade lite med henne.
Aja har i alle fall haft jätte roligt i Borlänge mycket folk och mycket alkohol ;P
Sliten är man ochså kan jag lova.
Idag vet jag inte rikitigt vad man ska hitta på det är ju fint väder ute men det känns som att jag inte vill gå ut och sola för jag har bränt sönder axlarna och ansiktet :/
Blir väl och ta det lungt på dagen och kanske hittar på nåt skoj i kväll då.
Lite bilder från P&L ! :D
Orkar inte lägga ut alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0