Daniella och Anderas

Var i gävle för ett tag sen och körde med pappa så svängde vi förbi max så käkade jag en feijta sallad ;) , så kom vi in på innebandy  för att jag ska ju tyvär sluta i aston och börja i ett annat lag men jag vet tyvärr inte vart jag ska börja och får börja men jag funderar på valbo, ggik eller alba för att min gammla tränare ska tränna alba, hmm vi får se hur det blir med den saken men jag måste väl ringa snart då innan dom inte tar in fler spelare i sina lag. Men innebandy ska jag spela till hösten i alle fall !  kan inte lämna innebandy plan än :P 
just nu  har jag så trökigt nu sitter hos Anderas och väntar på att dom två ska duscha klart så vi kan åka hem till Dannis och spela lite gitarr hero :D Är as taggad på det nu , ska klara dom där jävla trummerna  ;P hahah.
Men först ska vi nog göra orning lite kaffe och käka lite bullar till, mhm .

Imån blir det tyvär inge skola för mig , ska vara hos tandläkaren klockan halv ett och jag börjar ett så ska jag laga två hål i min tänder så det kommer väl ta ett tag då ;S  kommer typ grinna, jag tar aldrig bedövning för att jag är så sprut rädd så vi får väl se hur ont det kommer att göra då.
Fast jag tror inte det kommer göra så jätte ont för dom var inte så djupa :) Men men det kommer väl ila som fan i alle fall;S
Jag måste väl sluta äta carameller då, för borsta tänderna gör jag två gånger om dagen ;P v
Aah nee nu orkar jag inte skriva mer , har en liten katt på datorn så det blir lite svårt och skriva.
men aja ha  de bra,  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0