Grattis Josifine och Shervin!

Jaa då var det helg igen, ojoj vad veckorna och månaderna försvinner bara snart är det sommarlov IGEN mitt sista ! Shit var tiden har gått snabbt.
För några år sedan vela man bara sluta i skolan, men nu står man här och har bara ett år kvar och nu vill man inte sluta i skolan och börja jobba på heltid ;S , skit soft och bara gå i skolan och jobba lite exra då och då  och bara glida runt på en räk macka ;)
Det är livet det.
Men aja, måste skriva grattis tilll Jossi och Shervin,! hoppas ni får en toppen kväll när ni går ut på krogen utan mig ;/ är ju inte 18 än så jag måste väl vänta till september då, suger pung kan jag säga !
Men jag ska ju i alle  fall vara med och förfesta lite gran , sen får väl vi 17 årningar dra på nån hemma fest nånstans då :P  haha men det är ju roligt det ochså.
Nu har man nyss kommit hem har solat lite med Dannis, ska väl snart hoppa in i duschen och sen börja och göra mig orning för i kväll men vet inte riktigt vad jag ska ha på mig i kväll så det kommer väl ta ungefär ett år och välja kläder, och det är jobbigt.
Sitter och taggar lite musik nu i alle fall. :)
Men aja nu har jag lite bråttom om jag ska till Shervin.

Om några timmar HÖJER vi glasen tjejer.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0