Host host!

Ett par alvedoner funkar alltid bra innan man ska åkte i väg  och jobba, tiden gick ganska snabbt idag för Dannis jobba samtidigt som mig :)
Men hon slutade ju tidigare än mig så det vart lite tråkigt sista timmarna då.
Så ringde min pappa idag och sa att han hade vunnit massa smink som jag skulle få :P moahah jag som behöver smink nu ochså värsta bra.
När jag slutade så kom Anderas och Dannis och hämta mig, så åkte vi hem till Dannis och kolla på film och jag fattade ingenting av den man annars var den väl okej. haha.
När filmen var slut gick jag hem och tog på mig en skön sov tröja och nu sitter jag här och har ingenting att göra sitter och lyssnar på lite lungn musik och försöker blir lite tröttt. men jag kommer i alle fall inte kunna sova för att jag har sån himmla hosta och den tar fan aldrig slut heller hatar och vara sjuk. :/


Imån blir det crusing dricka öl i solstolar med Cilla och Nichole mohaha vad soft det kommer blir.
puss och kram och nyp i stjärten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0