Inga sprutor för mig, nej!

Var på sjukhuset idag och dom hade inge prick allergi test så dom kunna tyvär bara gör blodprov på mig och jag så klart vägrar jag ta sprutor så nu sitter jag och väntar på att jag ska fy en ny tid inne i gävle :P , men massa madicin fick jag i alle fall, för ögon näsa och tabletter :) så lite bättre kanske det blir då.
Sitter hemma hos Dannis nu, ska snart åka i väg med Anderas till Jessica för att hämta Dannis saker som hon hade hos henne när hon bodde där.
Och om ungefär två timmar börjar greys anatomy och det får man INTE missa , det är livs vikitigt för mig, hehe.

I helgen kanske man blir nykter ska i alle fall på Shervin och Jossis fest , men det blir väl så att man dricker lite ändå.
På lördag kanske jag Malin och Dannis åker till Dalarna och hälsar på Emelie för hon har praktik där så då kommer vi sova över där en natt troligen och kanske ta nån öl på kvällen.
Men nu ska vi åka i väg.
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0