klockan på sju

Klockan sju ringde alarmet på mobilen, var så trött så jag sov tio minuter till när jag hade gjort det tänkte nee Johanna får ringa mig om vi ska gå ut och gå för jag orkade inte kliva upp  och ringa henne men då fick jag sms av henne ist :P  och då var jag tvungen och kliva upp och ringa henne.
Tog på mig kläderna och satt upp håret och gick ut och möte henne.
Vi gick ungefär 7 km och det tog en timme, det var as skönt kanske går ut imorgon ochså.
När vi hade gått klart sa jag hejdå till henne och gick i väg och solade och det var inte så illa det heller :)
När jag kom hem gjrode jag orning två ägg, två mackor med skinka och tomat, ett glass yougurt och ett glas tropisk jucie, mhm aaah säger jag as gott var det.
Ska snart hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch, sen ta på mig mys kläder och gå upp till Helene och Dannis och röka, för jag har ju tyvär inga enga pengar så jag kan köpa mina egna cigg, men på måndag är det löning och då får jag in några lappar in på kontot och det blir skönt fast jag ska ju betala pappa 750 kr för peace and love billjetten ochså men det är det värt  så ska jag betala Johanna 300 för ett par skor som jag har köpt.
Men pengar kommer jag ha kvar i alle fall.
Näh nu orkar inte jag skriva nå mer.
Ha det bra puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0