Lördag

Hade roligt i går hos Shervin men sen när vi skulle till Norrsätra vart inte så lyckat ;S 
Men men , då gick vi till mc donals och käka i stället och det var super ;)
Vakna vid elva idag, sen har jag och min syster hållt på med min blogg som ni kanske ser men den är inte klar än ska fixa lite  mer små saker på den om Emma kommer på hur man gör då.
När vi var klar med det så käkade vi kyckling och potatis gratäng, efter maten så somna man på en gång och nu har man nyss vaknat.
Hur seg som helst är jag  idag, så det blir väl bara och sitta framför tvn och kolla på melodifestevalen med masa godis :D
Neee , nu funderar jag på att gå över till helene och kolla vad hon gör.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0