Måndag

Denna helg har vart jätte trevligt, har bada första gången för i år ochså :P 
Igår när man kom hem åkte vi till gävle för att min kusin fyllde år, sen när man kom hem hyrde jag film och bara tog det lungt och låg i sängen hela kvällen tills jag somna hur skönt som helst.
Idag ska jag kolla hur mycket pengar jag har fått i lön sen betala av pappa och Johanna, måste bestäla klipp tid i dag ochså jag och Dannis ska nog klippa lugg :)
Vi måste gå till körskolan ochså för det börjar dra i hop sig nu, sen i kväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på :P  kanske tar det lungt då eftersom det är skola i mån fast jag börjar ju inte förns ett, så då får man ju sova ut lite mer :)


Några söta bilder från stugan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0