sjuk

Vakna upp i morse och kände mig inte alls nå pigg hostar, snorrar och har ont i bröstet inte roligt men jag var tvungen och gå till skolan ändå eftersom jag hade rest i idrott.
Kom nyss hem var tvungen och gå tidigare från vårat studie besök på stadshuset för det kändes som jag skulle svimma.
Men nu har jag tagit alvedon och slemlösande så jag hoppas på att det kommer bli bättre för jag ska jobba om ungefär två timmar  till stängning känns inte så taggat men jag måste ha pengar i sommar och så är det bara.
Efter jag har slutat så får vi se vad jag göra kommer säkert vara helt slut då så det blir väl och gå hem och lägga sig på en gång och börja tagga tills i mån.
Crusing i sandviken sitta i solstolar och dricka öl med Nichole och Cilla ;)
Nee nu ska jag äta lite mat.
HEJDÅ:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0