Skola, plugg och fotboll

Heeeej.
Har vart i skolan idag hade en lektion och vi fick sluta en och halv timme före :) egentligen ska vi ha tre timmars lektion men så vart det inte idag.
Så jag åkte hem och gjorde klart alla frågor i boken som vi skulle göra till nästa gång och då kände man sig lite duktig, Johanna pluggade lite hon ochså, då vart det mycket roligare :)
Sen vod sex åkte vi och kollade på Marcus när han spealde fotboll, och dom vann !
vart sjukt sugen och börja spela igen, funderar på och göra det nästan fast i ett dåligt lag och bara latcha lite granna då ;P skulle va as roligt.
Har nyss kommit hem och jag vet inte alls vad jag ska göra har lust och gå ner på Hemmakväll och hyra en film eller nåt.
Men man är ju pank nu så det blir lite svårt om inte mamma vill betala den då, hihihi ;P
Undra vad man ska hitta på och göra hela den här veckan då är ju ledig som sakt.
På lördag ska jag i alle fall kolla på Nichole när hon har folkrace tävling med Caroline och kanske Stina.
Har aldrig kollat på det så det ska bli spännandem, men jag kommer säket inte tycka det är nå roligt för jag är ingen sån där människa som tycker om sånt....Men man vet ju aldrig det är värt och kolla på en gång i alle fall så vet man till nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0