Söndag

Heej heeej.
Idag har jag bara legat i sängen och kolla på tv med min katt det har vart mysigt.
Just nu håller jag på att färgar håret, ska försöka bli lite ljusare, så det vart blonda slingor. Hoppas att det blir bra nu då.
När jag har duschat ut färgen så ska jag gå upp till Dannis och sura lite med henne.
Sen får vi se vad som händer i kväll ska i alle fall kolla på one tree hill och gossip girl.:)
Veckan som kommer nu är så himmla skön, går i skolan i morgon börjar halv ett sen är jag ledig resten av veckan.
Det kommer blir så skönt och vila ut lite nu innan man ska köra sitt sista ryck fram till sommarlovet.
Fast det kommer väl bli så att jag kommer jobba nån gång ochså, men det är inte hela världen då får man ju i alle fall pengar;)
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0