Nu är det fredag

Haaallå.
Skola idag, fick vara själv i storkök gick hur bra som helst och mitt köket vart klar först, resten av kökerna är minst 4 st per kök ;) Mohaha
När jag slutade  gick jag till banken och satt in pengar sen sola.
Sitter i sängen nu ska snart byta om och åka till Storvik och hämta tränings kläder och en tjock tröjja.
Har första matchen i mån ;D  hur taggad som helst.
Har inte spelat match på hur länge som helst nu .
När jag kommer hem ska jag duscha sen göra mig klar.
Cilla kommer hem till mig vid nio i kväll ska vi ut och ta en öl och umgås med folk.
Blir en tidig kväll för mig , ska upp vid tio i mån.
Gå på systemet, klockan tolv åker vi till Ludvika på match.
När jag kommer hem blir det UTGÅNG ;D !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0