Söndag

Jaaa , då var denna vecka slut ochså.
Veckorna bara springer förbi.
Har haft en bra helg, var ut på Kharma i fredags med Frida och Nichole , trevligt var det ;D
Lördag och söndag har jag jobbat lite , känns hur bra som helst.  För då har man lite pengar till nästa månad ochså.
Håller på att spara ihop lite pengar tänkte köpa mig en hund, men jag får inte för mamma förns jag har gått ut skolan.
För jag ska göra massa saker det här året , men pappa har ju sakt att han ska hjälpa mig med hunden , så det kanske blir lite tidigare ändå ;D  weho.
Har nyss duschat ska snart käka kyckling gryta med mamma och Jarno sen blire och kolla på wallander.

HEJDÅ
nu orkar jag inte skriva nå mer.

Kommentarer
Postat av: ´malin

Jag vill också ha en hund!! :)

2009-10-12 @ 13:21:43
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0