Fredag

Haallå.
Har inte hunnit skriva så mycket den här veckan.
Den här veckan har man trännat, byt lag till Storvik hur roligt som  helst är det :D
Jag har klippt håret, så vart det en lugg på köpet ochså .
Sen har man inte gjort så myclet mer har haft en jävla träningsvärk i alle fall.
Jag är så himmla otrännad men nu börjar man komma i gång lite med konditionen.
Nu har ag nyss blivit klar för att gå till skolan, ska gå  och möta Maria snart så ska ta en titt in på körskolan för jag lär beställa om alla mina körlektioner på grund av att jag slutar så himmla sent i skolan ;S
Ska vara i köket idag , hoppa min äppelsorbe blir bättre än i går :P haha
När jag slutar ska jag gå till körskolan och plugga lite, när jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar kanske blir fest i kväll med Maria vem vet vad som händer ;)
Ah nu ska jag kila i väg.
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0