Lill lördag i gävle

Halllå.
Vart i skolan idag rulla på om vanligt i köket.
Direkt efter skolan gick jag hem och hämta mitt kort och pass gick ner på banken och kolla mina fonder ;D  good good , säger jag bara.
Efter det fixade jag lite vin, så jag har hela helgen.
Jag har nyss gjort mig klar och väntar på att Mathilda, Isabelle och Emma ska komma så ska vi dricka lite vin sen gå ner på Elvis och ta en öl eller två sen åker vi till gävle , promoe kommer till slick  ;D  soft som fan .
Kanske är hur taggad som helst nu.
Skola imån och jag MÅSTE gå upp, min lärare vet att jag ska ut idag , så då kan man inte skylla på att man är sjuk eller nåt för att man inte kommer till skolan :P
haha  sen efter skolan imån är det bara och tagga på nytt för då ska jag till Järbo och umgås med gammla godingar sen ut på kharma  !
HEJDÅ


En ful bild på mig och Nichole från kharma förra helgen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0