små sliten så där

Var ute i går och drack lite öl med Shervin, Cilla och Mathilda, dock åkte Shervin och Cilla hem ganska tidigt men jag och Mathilda höll igång vi ;)  Ganska lyckad kväll faktiskt , finns vissa nackdelar med kvällen men så är det nästan jämt , eller ?
Jajja gick upp sju imorse, trött som bara den var jag...Men jag gick till skolan ändå för jag orkade inte stanna hemma hela dagen.
Gick skit bra i skolan i alle fall , tiden gick jätte fort.
Kom hem vid halv fyra idag käkade lite mat , sen åkte jag och Johanna i väg på träning , lär ju faktiskt erkänna att man saknar det gammla laget Aston lite grann.
Men jag är ju ny i Storvik så man kommer väl in mer och mer, hoppas jag !
Efter träningen kom vi hem precis till Idol, det kan man ju inte missa.
Sen var det duschen som gällde, nu är man ny duschad och fräsch igen , ligger i sängen nu och kollar på kändisdjungeln, tycker inte att det är nå specielt bra men det finns ju inget annat och kolla på:S

Nu orkar jag inte skriva nå mer.
Hörs i mån, kram och GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0