Söndags mys

Heeej heeej .
En lyckad helg med lite krog besök :P
Lite sliten är man men det är sånt man får ta.
Idag åkte jag till Gävle med Johanna för vi hade DM tyvär fick inte jag vara med för övergångs papperna var inte klar ;S
Men men , det var roligt och kolla ochså.
Fast bra sugen vart man och spela.
Vi vann i alle fall första matchen med 5-1 mot sätra, den andra matchen blev det 2-2 mot alba ;D
När jag kom hem gick jag ut och rökte med Mathilda och snackade lite skit.
Sitter hemma nu och funderar på om jag ska göra orning lite varma mackor till filmen som jag ska se snart med mamma och Jarno.
Längtar som bara den tills nästa helg nu, på fredagen ska jag till Järbo och festa med alla gammla godingar sen ut, på lördag blir det lag fest i Storvik sen utgång ;D
Det var allt jag hade säga för ikväll.
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0