Tisdag

Heej heej.
Idag har man vart i skolan fast man är jätte förskyld.
Men det gick bra ändå.
Mamma kom och hämta mig på skolan när jag slutade så åkte vi och handlade lite mat sen åkte vi till banken, fixade en internet dosa, öppna ett spar konto som jag ska lägga in pengar på vaje månad och bestälde ett nytt kort för mitt har jag tappat bort;S Men nu känns det bra i alle fall.
Senare på kvällen kom Mathilda hem till mig så gick vi ner till viking och umgicks lite med Maria och Erika sen kom vi på att vi skulle in på Elvis ta en öl och spela lite , men det vart en varsin cider jag och Mathilda spela tillsammans la in 50 kr tillsamans och vann 570 så jäv*a skönt måste jag säga var ju skyldig mamma 300 kr som jag gav henne idag, då fick jag typ tillbax dom pengar igen så imån blir till och gå ut och dricka öl kan jag ju lova ;D !
Nu är jag hemma har nyss tagit mig en dusch, ligger i sängen nu och ska kolla på andra avenyn...Så skönt att det har börjat igen älskar det pogramet!.
Aja nu ska jag börja kolla så att det inte blir försent, måste ju komma upp till skolan imån.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0