Tisdag

Sov morgon idag börjar kvart i ett.
Idag ska vi testa student mössorna så jävla taggat nu, ett år kvar ojojo vad det här årtet kommer gå fort.
Ska snart klä på mig och göra mig klar Maria kommer hitt vid tolv så ska vi gå till skolan och äta lite.
När jag har slutat i skolan ska jag och mamma åka till valbo och köpa en jacka och en kläning till mig som jag kan ha på lördag när jag ska mitt lilla party.
Fyller 18 på torsdag då blir det utgång i Gävle fredag och lördag blir det Sandviken, jag Mathilda och Nichole ska köra stenhårt den här helgen, oj vad mycket pengar jag kommer gö av med :S
Aja sånt är livet man fyller bara 18 en gång i livet.
Ah ne nu ska jag göra mig klar.
Ha det bra hejdå.

Var i Norrfly en kväll här i veckan ochså.
Spänande!
MOhahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0