Trötter

Helt slut efter denna vandring vi hade idag som jag har skrivit om redan :P
Börjar bli ännu mer föskyld nu , känns inte så roligt för nu vill jag börja spela innebandy på riktigt och spela matcher men tyvär så kommer jag nog inte kunna vara med imån fast jag vill hemskt gärna vara med ! men det är ju inte bra och tränna om man är sjuk ;S
Aja nog om det.
När jag kom hem idag från vandringen kom Maria upp till mig så gick vi ner på Hemmakväll, hyrde en film festeval det var så länge sen man såg den :) Köpte lite chips och dipp ochså så nu är man ännu fetare :P
Mathilda kom upp till mig en stund ochså , lika dryg som vanligt :P
Kom hem för ett tag sen jag och Mathilda vart hos Maria och umgicks lite med henne.
Har nyss käkat nudlar, nu sitter jag i sängen och kollar på tvn.
Funderar på om jag ska försöka sova lite.
Så himmla trött efter alla dagars festande, så måste sova ut lite nu.
Börjar ett i mån så förmodlingen kommer jag nog vara pigg i mån.
Måste börja med körkortet igen har inte gjort det på jätte länge nu.
Aja nu ska jag lägga mig ner och sova.
God natt. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0