Måndag

Hallå.
Lördags efter jobbet skynda jag mig hem och gjorde mig orning.
Vi satt och drack lite på rummet sen gick vi ut och satt hos och drack.
Sen gick vi på cafet ;) mmhh aaaah.
Hade skit rolig kväll.
Igår gick jag, Johanna och Shervin till donken med två tjejer från skolan.
Sen gick jag och Johanna hem och spelade kort med Jimmy, Shervin gick på bio med tjejerna.
Vid fyra kom R och hans kusin och hämtade mig, så gick vi och fikade.
Tog en promenad sen, så möte vi Shervin så då umgicks hon med oss.
Senare på eftermiddagen så satt jag och Shervin och solade på balkongen.
På kvällen vart vi så hungriga hitta inte ett enda matställe som vi vela äta på så då gick vi till Jimmys praktik.
Så fick vi gratis mat där :D Det var det godaste jag har ätit på länge :D
Nu ska jag gå på praktiken.
Ha det bra så ses vi om tre veckor.
Pussochkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0