Onsdag

Haaallå där.
Slutade vid halv två idag, så då gick jag till afären och ´handla öl och vatten, då var i alle fall den här veckan räddad :)  Maten smakar skit så nåt gott lär man väl få i sig ;)
Sitter på hotell rummet nu och väntar på att resten ska komma hem så vi kan gå till skolan och hämta våran tvätt.
Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på, det är varmt ute med dock mycket moln så inge sugen på att lägga mig och sola heller.
Börjar halv sju igen.
På lördag åker vi till huvudstaden Lisabon och övernattar där ;D  Jag och Shervin ska leta på IKEA ochså :D  Måste äta mig mätt !
Hahahah.
Men vi har det jätte bra annars och på fredag blir det öl efter jobbet.
Ha det bra, saknar er alla där hemma !
Puss och kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0