Söndag

Hallå där :)
Igår gjorde vi inte så mycket.
Vi fick inge god mat på hotellet som vanligt, så vid tio kom vi på att vi skulle gå till donken.
Jessica sa att hon hittade ditt, men det gjorde hon inte...Var ute och gick hur länge som helst och lite tjaffs vart det  på vägen ochså, men jag bara skratta ja :)
Till slut hitta vi donken men då var alla så irreterad så vi strunta i och äta :P haha
Så alla la sig med en hungrig mage igår.
Jag, Jimmy och Jessica låg och spelade kort till två typ, och Johanna och Shervin sov.
Nu sitter jag på rummet och har Shervin bredvid mig hon ligger och sover. Hon är sjuk och jag har smittat henne ;/
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, vi ska i alle fall ut och käka :)
Och imån börjar praktiken, lite nervös faktiskt ;P
Nu ska jag ta och kolla på en film.
Hejdå.

Här kommer det lite bilder från promenaden från igår .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0