Torsdag

Heeejsan.
Hoppas allt är bra hemma i Sandviken:)
Idag har jag vart på praktiken.
När jag slutade så tog alla en promenad till supermarket och handla lite :)
Och jag har lagt undan ett par vita cones för 400 kr, så skönt.
Vid halv sju gick jag till praktiken igen, Shervin och Jessica kom och hälsade på så då fick jag sluta efter två timmar.
Så tog vi en promenad runt stan, kollade på fotboll och sen gick vi och köpte en glass.
Nu ligger jag i sängen och väntar på att Shervin ska komma hitt så vi kan kolla på tru blood.
Hon sitter och spelar kort med Jimmy och Jessica, jag dock orkade inte vara med.
Här kommer det lite bilder från dagen:)
Puss och kram
Saknar er alla där hemma.











Kommentarer
Postat av: emma

skönt så slipper du låna mina cones :D !

2010-04-23 @ 11:00:24
URL: http://kemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0