Då vart helgen över

Haft en jätte bra helg.
I fredags vart det fest, med Dannis Sandra Martin och massa andra folk ;D Sen vart det Kharma jag tror det spåra lite för alla :P haha  fy fan.
Igår var jag hemma kollade på Avatar med mamma, Jarno, Anderas och Dannis.
Så jävla bra film, skulle lätt kunna se den igen.
Igår var jag fylle chaffis åt Tina och Joel, sen gled jag runt i Sandviken med Dannis, Anderas och Fontan.

Idag vaknar man av att Johanna ringer mig och säger att jag ska ta med mig fika till Matchen , jag hade ingen aning om att det var min tur så då var det bara och åka ner på ica och köpa bullar.
Ska snart äta lite mat sen åker jag till Matchen, har hemma match idag.
Nu orkar jag inte skriva nå mer , vi hörs hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0