Tisdag

I lördags hade jag så roligt, jag Stina Mathilda Madde och Emma var hos Dannis och det röjjde måste jag faktiskt påstå :) hahah
Mådde inte så bra i söndags men det var det värt.
Jag Mathilda och Dannis köpte pizza och kollade på film sen åkte vi till donken köpte en hamburgare, American där köpte vi mozarella sticks sen åkte vi till Max  ;D haha  feta är vi.
Igår gjorde jag inte så mycket var på körskolan sen var jag hemma bara och kollade på film.
Låg i sängen hela jävla dagen orkade inte ens åka i väg och tränna.

Snart ska jag gå i väg till körskolan är snart klar med faserna ;D
Och nu börjar det närma sig till uppkörning och uppskrivningen , weho !
Ha det bra
Tack för mig.

Jag har inte påståt att vi är normala :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0