Nä, jag orkar inte.

Hallå där.
Igår när jag och Mathilda var på bilbingo fick jag världens panik ont i magen.
Det höll i sig hela kvällen visste inte vad jag skulle ta vägen.
Har haft ont idag ochså, va i skolan ett tag sen åkte jag hem somna på soffan hade svårt och sova på grund av att jag har så ont.
Mamma kommer hem vid två med korv och mos till mig kunna typ inte äta, åt moset men korven fick jag inte i mig.
Hade så ont efter maten så jag börja grinna.
Mamma ringde sjukhuset och där efter fick jag prata med nån i telefon.
Ska vila mig ikväll men om det blir värre åker jag in akut till sjukhuset.
OCH DET MÅSTE BLI BÄTTRE TILLS IMÅN FÖR DÅ ÄR DET FEST !
Ha det bra, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0